گرامافون - Gramophone

گرامافون و هرآنچه مرتبط با ترن‌تیبل است اعم از صفحه٬ باند و هرآنچه پس از گرام خلق شد

گرامافون - Gramophone

گرامافون و هرآنچه مرتبط با ترن‌تیبل است اعم از صفحه٬ باند و هرآنچه پس از گرام خلق شد

گرامافون - Gramophone

گرامافون یکی از آلات و به جرأت وسیله ایست که انقلابی در موسیقی ایجاد کرد ٬ حال ما سعی داریم این وسیله ی محبوب دهه های قبل و از اجناس با ارزش این دوره به طور کامل و جامع به توضیح و بررسی این وسیله بپردازیم و وسایل مرتبط با آن را که از هرکجای دنیا موجود است برای شما معرفی و به فروش برسانیم . جهت حمایت از ما لطفا وب نوشت گرام را برای عزیزان خود به اشتراک بگذارید .

about us درباره ما

گرامافون در تلاش است به عنوان اولین وب‌سایت پویا و فعال در زمینه ی آلات صوتی و تصویری قدیمی و وینتج های با ارزش به جمع آوری اطلاعات پرداخته ٬ وسایل صوتی تصویری را تست نموده و با توضیحات مکمل از صاحب نظران و خبره‌های این حیطه‌ی دوست داشتنی در افزایش سطح دانایی مردم فهیم و موسیقی دوست کشور عزیزمان ایران بپردازد . 

وب‌نوشت گرامافون توسط علی حاتمی اداره میشود و مدیریت محتوای تولید شده و مطالب منتشر شده زیرنظرشان میباشد که علاقه‌ی بیکرانی به دنیای بی پایان صدا دارد .

این وب‌نوشت با قدرت عشق و علاقه اداره میشود و در تلاش برای کسب بازدید و سود مالی نیست ٬ زیرا تمامی محتوای تولیدی کاملا مستند و با ارائه مدرک تست و مشورت با بزرگان صدای ایران انجام میپذرید و لذا خواهشمندیم برای افزایش سطح دانایی و علم کافی درین زمینه دوستان علاقه‌مند خود را به گرامافون دعوت کنید تا هرچه جامعه ی بیشتری را اطلاع رسانی کنیم کمک شایانی به خود و دیگر عزیزان کرده ایم . 

تاریخ احداث و راه اندازی این وب‌نوشت مردادماه 1395 خورشیدی است و تا کفایت عمر (انشالله) ادامه خواهد داشت ... با ما همراه باشید .