گرامافون - Gramophone

گرامافون و هرآنچه مرتبط با ترن‌تیبل است اعم از صفحه٬ باند و هرآنچه پس از گرام خلق شد

گرامافون - Gramophone

گرامافون و هرآنچه مرتبط با ترن‌تیبل است اعم از صفحه٬ باند و هرآنچه پس از گرام خلق شد

گرامافون - Gramophone

گرامافون یکی از آلات و به جرأت وسیله ایست که انقلابی در موسیقی ایجاد کرد ٬ حال ما سعی داریم این وسیله ی محبوب دهه های قبل و از اجناس با ارزش این دوره به طور کامل و جامع به توضیح و بررسی این وسیله بپردازیم و وسایل مرتبط با آن را که از هرکجای دنیا موجود است برای شما معرفی و به فروش برسانیم . جهت حمایت از ما لطفا وب نوشت گرام را برای عزیزان خود به اشتراک بگذارید .

شاپرک انصاری بانوی پیانیست ایرانی

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ب.ظ

شاپرک انصاری

شاپرک انصاری پیانیست حرفه ای "بانوی ایرانی"

صحبت از پیانو شد و صدای دلنواز آن ٬ آرامش خاصی در صدای پیانو نهفته است . ولی مهم تر از صدای پیانو شخصی است که با هنر خود بر کلاویه می‌کوبد تا آن نازنین صدایی که باید را شما بشنوید و لذت اش را ببرید .

اینجا صحبت از پیانیست است ٬ حال آن پیانیست اگر یک بانوی ایرانی باشد بسا اوضاع کمی متفاوت خواهد بود و شنیدن صدای آن لذتی دوچندان خواهد داشت . 

شاپرک انصاری پیانیست بانوی ایرانی متولد شده در دهه ۵۰ است . تعلیم دیده در موسسه ی تخصصی موسیقی "کالدرونا" واقع در هانوفر آلمان ٬ سالهای زندگی که در آلمان همراه با آموزش این حرفه ی بسیار دوست داشتنی در یکی از برترین موسسه های آموزش موسیقی در دنیا صورت گرفته است . 

ایشان از خانواده ای فرهیخته و هنرمند چشم به جهان گشوده و لذا هنر آمیخته در ریشه ی خانوادگیشان دارد .پدر بزرگ خانم انصاری جناب آقای علی اکبر شهنازی موزیسین با سابقه و شناخته شده ی ایران می‌باشد .

از شاگردان استاد بزرگ عباس خوشدل بوده و سالهای طولانی نزد ایشان برهنر خود افزوده اند .

از سوابق اجرایی بانو شاپرک انصاری می‌توان اجراهای موفق ایشان در شهرهای هانوفر ٬ فرانکفورت و مونیخ نام برد . اجراهای موفقی که تحسین همگان را برانگیخت و به جرأت میتوان ایشان را یکی از بهترین پیانیست های خانم ایرانی دانست . 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی