گرامافون - Gramophone

گرامافون و هرآنچه مرتبط با ترن‌تیبل است اعم از صفحه٬ باند و هرآنچه پس از گرام خلق شد

گرامافون - Gramophone

گرامافون و هرآنچه مرتبط با ترن‌تیبل است اعم از صفحه٬ باند و هرآنچه پس از گرام خلق شد

گرامافون - Gramophone

گرامافون یکی از آلات و به جرأت وسیله ایست که انقلابی در موسیقی ایجاد کرد ٬ حال ما سعی داریم این وسیله ی محبوب دهه های قبل و از اجناس با ارزش این دوره به طور کامل و جامع به توضیح و بررسی این وسیله بپردازیم و وسایل مرتبط با آن را که از هرکجای دنیا موجود است برای شما معرفی و به فروش برسانیم . جهت حمایت از ما لطفا وب نوشت گرام را برای عزیزان خود به اشتراک بگذارید .

فروش گرامافون اورجینال Thorens TD 160

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ

تورنس گرامافون

خب بعد از مدتی بالاخره قصد فروش گرامافون عزیز و دوست داشتنی ام Thorens TD 160 رو کردم ٬ دستگاهی که واقعا بی‌نظیر هستش در نوع خودش .

تورنس [Thorens] یک شرکت تولید کننده تجهیزات صوتی با کیفیت و تک است . آنها یکی از شرکت های معروف در سطح دنیا و شناخته شده بین موزیک دان ها هستند .

فروش چنین دستگاهی واقعا باعث ناراحتی من شده و علت اصلی فروشش هم متاسفانه خرید دستگاهی با قیمت بیشتری هست که قرار هست یک تون‌آرم SME از دوستی خریداری کنم و روی گرام دیگری که دارم نصب و استفاده کنم . 

توضیحاتی راجع به این دستگاه تقدیمتون میکنم :

  1. دستگاه فوق العاده تمیز و بدون کوچکترین خوردگی میباشد .
  2. دستگاه مشابه آکبند هست .
  3. فقط چند ساعت در سال آنهم در دور همی های دوستانه استفاده شده است .
  4. مشابه آن در ایران وجود ندارد و تنها TD-160 ایران است .
  5. تون‌آرم و تمام وسائط دستگاه آکبند و بدون تعمیر یا مشکل میباشد و فوق العاده تمیز و بی‌نظیر است
قیمت جهانی این دستگاه حدود ۸۰۰$ دلار است . آن هم در سایت هایی مثل Ebay که هیچ سوال و جواب واضحی بین خریدار و فروشنده صورت نمیگیرد و خرید از ebay برای ایرانیان عزیز یک قمار با ریسک ۷۰٪ است ! زیرا قابلیت ارجاع از ایران تقریبا صفر است ! و در هرحالت شما باید آن کالا را یکطرفه بدانید و آمدنش ممکن و بازگشتش در صورت ایراد غیرممکن به نظر میرسد ! در صورتی که این دستگاهی که بنده برای فروش قرار دادم اگر حتی کوچکترین مشکلی در آن یافتید با کمال میل و قبول غرامت هزینه ی پستی آن را عودت کرده و رسما از شما عذر خواهی خواهم کرد ٬ پس با خیال راحت و با دلی باز این گرامافون را در صورت پسندیده شدن خریداری فرمایید .

شاید برایتان سوال باشد که نحوه ی ارسال به شهرستان چگونه است ؟!‌
عزیزانی که در شهرستان هستند مبلغ گرامافون رو ابتداْ پرداخت کرده و سپس دستگاه از طریق پست تیپاکس نهایتا ۲۰ ساعت بعد به دست ایشان میرسد و در صورت عدم پسند حتی پس گرفته میشود ! درین حد میدونم که دستگاه چی هست و جطور الماسی محسوب میشه .
تحویل به تهران بزرگ نیز به صورت حضوری ترجیحا و اگر مقدور نبود با پیک فکر میکنم بشه ارسال کرد . 

ضمنا یادآور میشوم تصاویر مربوط به خود دستگاه میباشد . 

قیمت نهایی دستگاه گرامافون Thorens TD 160  »  به صورت دقیق ۲ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان [ بهمراه جعبه و تمام وسائلی که در کنارش موجود هست .


برای برقرار ارتباط و دریافت تصاویر دقیق تر و صحبت های بیشتر در خصوص گرامافون میتوانید آی دی بنده را در تلگرام داشته باشید [AghaHatami@]‌ و یا با شماره تماس ۲۸  ۱۸  ۵۰۵   ۰۹۱۲ تماس حاصل فرمایید یا پیامک بدهید . با تشکر فراوان [ مدیر گرامافون : علی حاتمی ]

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی