گرامافون - Gramophone

گرامافون و هرآنچه مرتبط با ترن‌تیبل است اعم از صفحه٬ باند و هرآنچه پس از گرام خلق شد

گرامافون - Gramophone

گرامافون و هرآنچه مرتبط با ترن‌تیبل است اعم از صفحه٬ باند و هرآنچه پس از گرام خلق شد

گرامافون - Gramophone

گرامافون یکی از آلات و به جرأت وسیله ایست که انقلابی در موسیقی ایجاد کرد ٬ حال ما سعی داریم این وسیله ی محبوب دهه های قبل و از اجناس با ارزش این دوره به طور کامل و جامع به توضیح و بررسی این وسیله بپردازیم و وسایل مرتبط با آن را که از هرکجای دنیا موجود است برای شما معرفی و به فروش برسانیم . جهت حمایت از ما لطفا وب نوشت گرام را برای عزیزان خود به اشتراک بگذارید .

استاد محمدحسین فرامرزی Mohammad Faramarzi

 

با سلام خدمت همه ی خوانندگان وب‌نوشت گرامافون . 

اینبار با یک مصاحبه و گفت‌وگوی بسیار جذاب برنامه‌ی نغمه ها در خدمت شما عزیزان هستم . مصاحبه ای که در رابطه با بزرگترین مجموعه‌دار موسیقی این مرز و بوم و به‌جرات جهان ٬ استاد محمدحسین فرامرزی است . کسی که بیشترین مدت زمان زندگانی خویش را صرف موسیقی کرده و به عنوان یکی از بزرگترین آرشیوداران دنیا شناخته میشود .

مصاحبه پخش شده از شبکه ۴ صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بوده و مربوط به برنامه نغمه ها میباشد . لذا از شما عزیزان دعوت به عمل می‌آورم که این گفت‌وگوی جذاب را با استاد و مجموعه‌دار بزرگ موسیقی جهان محمدحسین فرامرزی را با گوش‌جان به نظاره بنشینید .

مجموعه ی موسیقی ایشان بسیار ارزشمند بوده و در سرتاسر دنیا کل آرشیو موسیقی ایران را با نام و آوازه ی استاد محمدحسین فرامرزی میشناسند . از طرفی ایشان کارشناس بین‌المللی موسیقی و از برجسته ترین آرشیوداران موسیقی در دنیا محسوب میشوند . لذا کلیه ی موسیقی ایران از قبل از انقلاب تا کنون به صورت کامل نزد ایشان حتی دقیق تر و حساب شده تر از موزه نگهداری میشود و تمامی موسیقی به صورت فایل های اصلی و بسیار با کیفیت در مجموعه ی بی‌نظیر ایشان قرار دارد . 

 

دانلود برنامه نغمه ها / گفت‌وگو با استاد محمد حسین فرامرزی » دانلود ویدئو با کیفیت بالا / حجم ویدئو : ۲۱۷ مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی